Kerhot

Kerhot ja harrastukset  2019

Muistikerho kokoontuu mainittuina tiistai-iltapäivinä Kulttuuritalo Laaksolassa klo 13.00. Yhteyshenkilönä toimii Maija Matomäki. Tietoiskut muistiin, yleiseen terveyden ja kunnon hoitamiseen kuuluvista asioista, hauskat muistia kehittävät tehtävät sekä laulaminen ja nauraminen yhdessä kuuluvat kerhon toimintaan.
Keilakerho kokoontuu torstaisin klo 14.00 Akaan Keilahallissa. Yhteyshenkilö Martti Nykänen
Liikuntakerho Sampolassa keskiviikkoisin klo 15-16, poikkeuksena kuukausitapahtumien päivät, jotka löydät toimintakalenterista. Kerhopäivät 27.11. ja 18.12. on peruutettu.
ATK-kerho kokoontuu ylläilmoitettuina keskiviikkoina Kulttuuritalo Laaksolassa klo 13.00. Marraskuun tapaaminen on siirretty 20.11.2019 klo 13.00
Canasta/korttipelikerho on uusi tulokas, johon sopii uusia osanottajia, Voimme ottaa jäsenten toivomuksien mukaan ohjelmaan kaikenlaisia uusia korttipelejä, on aina hauskaa opia uutta. Kerho kokoontuu ilmoitettuina tiistai-iltapäivinä klo13.00 Kulttuuritalo Laaksolassa. Mukaan toivotaan lisääkin pelaajia.